مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:552020-10-29سياسي

نسل جوان در خطر فرو ریزی هویت ایرانی و اسلامی است


معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نسل جوان در خطر فرو ریزی هویت ایرانی و اسلامی بوده و یکی از اصلی ترین تهدیدها برای این نسل تهدید هویتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی زینی وند در نشست انجمن کتابخانه های سیستان و بلوچستان اظهار داشت: فضای آموزشی و فرهنگی در سال ها و دهه های گذشته به گونه ای پیش رفته که این فضا را به دشمنان هویت خودمان واگذار کرده ایم.

وی گفت: نسل کتابخوان ها در کشور سال به سال تقلیل پیدا می کند و مقایسه سال های گذشته نشان می دهد که نسل کتابخوان واقعاً در حال تقلیل است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: نگاهی به گذشته نشان می دهد که در بخش های دانشگاهی و مدارس و حتی حوزه ها دچار آسیب شده ایم اما چون این روند تدریجی است خطر آن کمتر دیده می شود.

وی بیان کرد: اگر نسل جوان هویت محکمی نداشته باشد غرب زده می شود و یا به هر هویتی در خواهند آمد و این خطری است که ما را تهدید می کند و منشأ آن در فرهنگ سازی است.

زینی وند ادامه داد: هم اینک هدایتگر نسل جوان ما شبکه های مجازی و شبکه های خارجی از جمله تلویزیون خارجی و شبکه های اجتماعی بوده و رسانه های مکتوب در رده های پایین تر قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل جوان در خطر فرو ریزی هویت ایرانی و اسلامی است

نسل جوان در خطر فرو ریزی هویت ایرانی و اسلامی است