مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-29اجتماعي

کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در اردبیل به صورت عملیاتی پیگیری می شود


برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی به صورت عملیاتی و هماهنگ با ارائه مشاوره و مهارت های زندگی اقدامات لازم توسط دستگاههای فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو صبح امروز در جلسه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی اظهار کرد: وضعیت برخی آسیب های اجتماعی  و از جمله طلاق برازنده استان نیست و باید از تمامی ظرفیت های در دسترس، برای مشاوره و آموزش مهارت های زندگی بهره ببریم.

وی شناسایی جامعه هدف برای ارائه آموزش های کاربردی را از جمله ضرورت های برنامه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی دانست و افزود: استفاده از جمعیت دانش آموزی به همراه خانواده آن ها، کارکنان دستگاه های اجرایی، کارگران کارخانجات و اهالی محلات در راستای ارائه مهارت های زندگی می تواند درصد زیادی از جمعیت استان را تحت پوشش قرار دهد.

دستگاه های اجرایی بیش از پیش هماهنگ باشند استاندار اردبیل هماهنگی دستگاه های مرتبط در این امر را ضروری اعلام کرد و ادامه داد: مشاوران این طرح باید به آموزش های عملیاتی مجهز بوده و بتوانند تاثیرگذاری بالایی برای نیل به هدف و کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشند.

بهنام جو با اشاره به شناسایی تعدادی از معتادان باسابقه، از تلاش برای رفع عملیاتی مشکلات این قشر با همکاری نهادهای مردمی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در اردبیل به صورت عملیاتی پیگیری می شود

کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در اردبیل به صورت عملیاتی پیگیری می شود