مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:402020-10-29سياسي

تغییر نام خیابان نوفل لوشاتو امام زدایی محسوب می شود


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در واکنش به راه اندازی پویش تغییر نام خیابان نوفل لوشاتو به محمد رسول الله (ص) گفت: نامگذاری خیابان نوفل لوشاتو نمادی از امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است و به نظرم تغییر این نام به نوعی امام زدایی .

- رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در واکنش به راه اندازی پویش تغییر نام خیابان نوفل لوشاتو به محمد رسول الله (ص) گفت: نامگذاری خیابان نوفل لوشاتو نمادی از امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است و به نظرم تغییر این نام به نوعی امام زدایی محسوب می شود و نباید صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: نامگذاری خیابان نوفل لوشاتو نمادی از امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است و به نظرم تغییر این نام نبایدصورت گیرد.

محمدجواد حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران درباره راه اندازی پویش تغییر نام خیابان نوفل لوشاتو به محمد رسول الله (ص) به دنبال هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت محمد رسول الله (ص) و اسلام اظهار داشت: نام حضرت محمد (ص) در بسیاری از کوچه ها و خیابان های پایتخت وجود دارد و در بیش از 10 موقعیت از تهران نام ایشان لحاظ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نام خیابان نوفل لوشاتو امام زدایی محسوب می شود

تغییر نام خیابان نوفل لوشاتو امام زدایی محسوب می شود