مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:202020-10-29اقتصادي

نخستین توربین بادی در میل نادر نیمروز نصب شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نخستین توربین بادی در زون انرژی تجدید پذیر «میل نادر» شهرستان نیمروز به طور کامل نصب شد.

- زاهدان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نخستین توربین بادی در زون انرژی تجدید پذیر میل نادر شهرستان نیمروز به طور کامل نصب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان ماندانا زنگنه در نشست بررسی آخرین وضعیت نیروگاه بادی میل نادر اظهارداشت: با توجه به ظرفیت های انرژی های نو منطقه سیستان ایجاد زون انرژی های تجدیدپذیر و بهره بردن از ظرفیت های باد در منطقه هدف گذاری شد و پس از تکمیل مطالعات تخصصی با توجه به قدرت باد در میل نادر این منطقه به عنوان مکانی برای ایجاد این زون انرژی تجدیدپذیر با ظرفیت تولید یکهزار مگاوات برق در نظر گرفته شد.

وی افزود: بر این اساس مقرر شد شرکت مپنا نیروگاه بادی با ظرفیت 50 مگاوات در این منطقه ایجاد کند که سرانجام روز گذشته نخستین توربین این مزرعه به طور کامل نصب شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: این زون مهم انرژی به وسعت 20 هکتار ساخته می شود و ظرفیت تولید بیش از یکهزار مگاوات انرژی برق را دارد و می تواند در دور اول بهره برداری حداقل 500 نفر اشتغالزایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین توربین بادی در میل نادر نیمروز نصب شد

نخستین توربین بادی در میل نادر نیمروز نصب شد