مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:102020-10-29بين الملل

مانور مشترک انگلیس و فرانسه با قبرس؛ لندن ناوسرفرماندهی به مدیترانه می فرستد


انگلیس در اقدامی کم سابقه طی ده های اخیر شمار قابل توجهی از نیروهای دریایی خود را در سواحل قبرس مستقر کرده تا سهمی از حضور در این منطقه کم ثبات داشته باشد.

- مانور مشترک انگلیس و فرانسه با قبرس؛ لندن ناوسرفرماندهی به مدیترانه می فرستد انگلیس در اقدامی کم سابقه طی ده های اخیر شمار قابل توجهی از نیروهای دریایی خود را در سواحل قبرس مستقر کرده تا سهمی از حضور در این منطقه کم ثبات داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یورونیوز، شرکت در مانورهای دریایی مشترک با نیروهای فرانسه و قبرس در شرق مدیترانه بخشی از آن چیزی است که بریتانیا به عنوان تعهد این کشور در قبال امنیت اروپا پس از بریگزیت بر آن تاکید دارد.

نیروهای دریایی انگلیس تا کنون به همراه یگان های دریایی فرانسه و قبرس چندین تمرین نظامی در این منطقه برگزار کرده اند؛ این در حالیست که خبرگزاری آسوشیتدپرس با انتشار گزارشی در این خصوص یادآور شده که لندن یک ناوسرفرماندهی را نیز برای تمرین های آتی و حضور پررنگ تر لندن به سوی آب های قبرس روانه می کند.

یکی از این تمرین ها روز سه شنبه در قالب یک نیروی ضربتی متشکل از سه کشتی جنگی با محوریت و هدایت ناو اچ ام اس آلبیون انجام شد که در آن یک ناو و بالگرد قبرس و یک ناوچه فرانسوی نیز شرکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور مشترک انگلیس و فرانسه با قبرس؛ لندن ناوسرفرماندهی به مدیترانه می فرستد

مانور مشترک انگلیس و فرانسه با قبرس؛ لندن ناوسرفرماندهی به مدیترانه می فرستد