مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 05:252020-10-29اقتصادي

واریز 53 میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری های زنجان


مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: مبلغ 53 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری های شهر زنجان واریز شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: مبلغ 53 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری های شهر زنجان واریز شده است.

میرحیدر رضوی در گفت وگو با ایسنا، از پرداخت 126 میلیارد تومان به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان از محل مالیات بر ارزش افزوده خبر داد و اظهار کرد: نرخ مالیات بر ارزش افزوده 9 درصد است که مطابق قانون شامل 6 درصد مالیات و 3 درصد عوارض ارزش افزوده است.

وی افزود: طی هفت ماهه امسال مبلغ 126 میلیارد تومان واریزی به حساب شهرداری ها و دهیاری ها استان واریز شده که از این میزان 53 میلیارد تومان مربوط به شهرداری های شهر زنجان بوده و مابقی به حساب شهرداری ها و دهیاری های سایر مناطق استان واریز شده است.

این مسئول ادامه داد: این نوع مالیات مصداق واقعی عدالت مالیاتی است که هیچ باری بر دوش تولیدکننده نمی گذارد و مصرف کنندگان با توجه به میزان مصرف شان، مالیات پرداخت می کنند؛ علاوه بر آن حدود یک سوم آن خرج عمران و آبادانی شهرها تا دورترین نقاط محروم استان و به عبارتی باعث توسعه متوازن می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز 53 میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری های زنجان

واریز 53 میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری های زنجان