مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 21:552020-10-28اقتصادي

از اوج گیری تولید نفت آمریکا فعلا خبری نیست


وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد انتظار ندارد تولید نفت آمریکا به این زودی به سطح پیش از شیوع ویروس کرونا برگردد زیرا تقاضا ضعیف مانده است.

- وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد انتظار ندارد تولید نفت آمریکا به این زودی به سطح پیش از شیوع ویروس کرونا برگردد زیرا تقاضا ضعیف مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تولید نفت آمریکا در فوریه پیش از این که شیوع ویروس کرونا باعث افت شدید تقاضا شود، به حدود 13 میلیون بشکه در روز صعود کرده بود.

دن برویت، وزیر انرژی آمریکا در کنفرانس مجازی مجمع انرژی هند که از سوی آی اچ اس سراویک بر پا شد، گفت: ما هنوز تقاضا برای تولید نداریم و از ذخایری استفاده می کنیم که در دوران بحران کرونا انباشته شده اند.

تولید نفت آمریکا در حال حاضر حدود 11 میلیون بشکه در روز است و برویت پیش بینی کرد که سال میلادی آینده اندکی افزایش پیدا می کند.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا که بخش آمار مستقل وزارت انرژی این کشور است، ماه جاری پیش بینی کرد تولید نفت آمریکا در سه ماهه چهارم سال 2021 به 11.

2 میلیون بشکه در روز می رسد.

برویت گفت: انتظار ندارم تولید نفت در آینده خیلی نزدیک به 13 میلیون بشکه در روز بازگردد.

وزیر انرژی آمریکا همچنین احتمال این که اتحادیه اروپا استانداردهای آلایندگی را برای واردات گاز طبیعی مایع از آمریکا و سایر تولیدکنندگان وضع کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اوج گیری تولید نفت آمریکا فعلا خبری نیست

از اوج گیری تولید نفت آمریکا فعلا خبری نیست