مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 21:152020-10-28فرهنگي

وضعیت تئاتر فیروزکوه در ایام کرونا


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه در تلاشیم تا نگذاریم چراغ تئاتر خاموش شود، گفت: بحث آموزش تئاتر هم اکنون با رعایت پروتکل های بهداشتی دایر بوده و نمایشنامه خوانی برگزار است.

- سید حسن حسینی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه در گفت وگو با خبرنگار فارس در فیروزکوه  در خصوص تعطیلی تئاترهای شهرستان فیروزکوه، اظهار کرد: کار تئاتر می تواند شغل باشد و از آن ارتزاق کنند اما در شهرستان فیروزکوه بیشتر جنبه هنری تئاتر مطرح بوده و اشخاصی که در فیروزکوه تئاتر کار می کنند متکی به درآمد تئاتر نیستند و غالباً شغل دیگری به غیر از کار تئاتر دارند.

وی در خصوص تأثیر دولت از تمام مشاغل آسیب دیده در قالب بسته های حمایتی، حمایت کرده است و در کنار این ها ما اسامی مربوطه را دادیم تا دولت به آن ها تسهیلات کم بهره را اختصاص دهد.

وی افزود: علاوه بر این اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه به صورت رایگان سالن های تخصصی تمرین تئاتر را در اختیار هنرمندان قرار داده و اجاره ای نمی گیرد و کلاس های بازیگری در آن دایر است در حالی که در همه جای کشور برای در اختیار قرار دادن این سالن ها اجاره می گیرند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه در پایان تصریح کرد: ما در تلاشیم تا نگذاریم چراغ تئاتر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت تئاتر فیروزکوه در ایام کرونا

وضعیت تئاتر فیروزکوه در ایام کرونا