مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 20:502020-10-28بين الملل

اعلام مقررات منع تردد در فیلادلفیا در پی تشدید ناآرامی ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی تشدید ناآرامی ها در شهر فیلادلفیا بزرگترین شهر ایالت پنسیلوانیا، شهردار این شهر بعد از ظهر چهارشنبه به وقت محلی فرمان برقراری مقررات منع آمد و شد در این شهر به مدت 9 ساعت را صادر کرد.

- به دنبال تشدید اعتراضات خیابانی به قتل یک شهروند سیاه پوست توسط پلیس در شهر فیلادلفیای آمریکا، شهردار فیلادلفیا دستور برقراری مقررات منع آمد و شد در این شهر را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، در پی تشدید ناآرامی ها در شهر فیلادلفیا بزرگترین شهر ایالت پنسیلوانیا، شهردار این شهر بعد از ظهر چهارشنبه به وقت محلی فرمان برقراری مقررات منع آمد و شد در این شهر به مدت 9 ساعت را صادر کرد.

به موجب دستور شهردار فیلادلفیا که در پایگاه اطلاع رسانی شهرداری این شهر نیز منتشر شده، مقررات منع آمد و شد در فیلادلفیا از ساعت 9 امشب به وقت محلی برقرار می شود و تا ساعت 6 صبح فردا ادامه خواهد یافت.

فیلادلفیا از روز دوشنبه شاهد اعتراضات گسترده به قتل یک شهروند سیاه پوست توسط مأموران پلیس بوده است، به طوری که تام ولف فرماندار دموکرات ایالت پنسیلوانیا مجبور به اعزام نیروهای گارد ملی برای کمک به مهار اعتراضات شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مقررات منع تردد در فیلادلفیا در پی تشدید ناآرامی ها

اعلام مقررات منع تردد در فیلادلفیا در پی تشدید ناآرامی ها