مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 19:002020-10-28ورزشي

بن بست در مذاکرات؛ ستاره بایرن رفتنی است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یک سال دیگر قرارداد داوید آلابا، مدافع اتریشی و 28 ساله بایرن مونیخ تمام می شود و طرفین هنوز به نقطه نظر مشترک برای تمدید قرارداد نرسیده اند.

- مذاکرات جدید بین داوید آلابا و باشگاه بایرن مونیخ نیز منجر به توافق نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، یک سال دیگر قرارداد داوید آلابا، مدافع اتریشی و 28 ساله بایرن مونیخ تمام می شود و طرفین هنوز به نقطه نظر مشترک برای تمدید قرارداد نرسیده اند.

طبق ادعای نشریه بیلد، دور سوم مذاکرات بین بایرن و پینی زهاوی، مدیر برنامه داوید آلابا، روز جمعه در مونیخ برگزار شد، اما در نهایت توافقی رخ نداد.

مدیران بایرن مونیخ در بسته جدید خود به جای قرارداد چهار ساله، پیشنهادی پنج ساله دادند، اما دستمزد آلابا را افزایش نداده و خواسته این بازیکن مبنی بر توافق بر اساس دستمرد 11 میلیون یورو به علاوه شش میلیون دستمزد رد شده است.

از نظر داوید آلابا و اطرافیانش، حقوق ثابت پیشنهادی هنوز خیلی کم است و این مدافع اتریشی می خواهد با درآمدش با ستاره های بزرگ بایرن مونیخ مانند رابرت لواندوفسکی، مانوئل نویر و توماس مولر هم تراز باشد.

آنها همچنین معتقدند که بایرن در سال 2016 برای انتقال این بازیکن به خط میانی به داوید آلابا قول داده و در این سالها به این تعهد عمل نکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن بست در مذاکرات؛ ستاره بایرن رفتنی است؟

بن بست در مذاکرات؛ ستاره بایرن رفتنی است؟