مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 18:502020-10-28حوادث

کشف 300 هزار انسولین قلمی و 2 هزار و 500 کیلوگرم روغن نباتی در غرب تهران


فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 300 هزار انسولین قلمی و 2 هزار و 500 کیلوگرم روغن نباتی احتکار شده در غرب استان تهران خبر داد و گفت: این اقلام با دستور مرجع قضایی بین مردم توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از غرب استان تهران، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران عصر امروز از کشف انسولین های قلمی احتکار شده در غرب استان تهران در جمع خبرنگاران خبر داد و اظهار کرد: بیش از 300 هزار انسولین قلمی احتکار شده در غرب استان تهران توسط کارگاهان کشف و تحویل مراجع قضایی شد.

  وی گفت: این اقلام وارداتی و دارای تاریخ مصرف بوده که طبق هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضایی، در داروخانه ها توزیع خواهد شد.

  فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ارتباط با احتمال فروش این اقلام در بازار آزاد، ادامه داد: این موضوع توسط همکاران در حال بررسی است.

  سردار ظهیری ادامه داد: در این اقدام دو نفر دستگیر شدند که یک نفر واسطه بوده و دستگیری نفر اصلی که واردکننده اقلام بوده و سایر افراد در دستور کار قرار دارد.

  وی بیان کرد: مقابله با قاچاق کالا از برنامه های پلیس بوده و طرح هایی در این خصوص در حال اجرا است.

  فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف روغن جامد احتکار شده در غرب استان تهران، خاطرنشان کرد: اخیراً 2 هزار و 500 کیلوگرم روغن نبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 300 هزار انسولین قلمی و 2 هزار و 500 کیلوگرم روغن نباتی در غرب تهران

کشف 300 هزار انسولین قلمی و 2 هزار و 500 کیلوگرم روغن نباتی در غرب تهران