مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 18:452020-10-28سياسي

بسیج آمادگی هرگونه خدمت به مردم برای جبران کمبودها را دارد


مسئول سازمان بسیج اردویی، گردشگری و راهیان نور کشور گفت: امروز شاهد هستیم که بسیج همانند همان سال های نخست تاسیس، آمادگی هرگونه خدمت به مردم و انقلاب را دارد و ایستاده است تا کمبودها و کاستی ها را جبران کند.

- ایسنا/گیلان مسئول سازمان بسیج اردویی، گردشگری و راهیان نور کشور گفت: امروز شاهد هستیم که بسیج همانند همان سال های نخست تاسیس، آمادگی هرگونه خدمت به مردم و انقلاب را دارد و ایستاده است تا کمبودها و کاستی ها را جبران کند.

سردار یعقوب سلیمانی امروز در آیین آغاز به کار شرکت گردشگری حمپا به عنوان نخستین شرکت فعال بسیج در حوزه گردشگری در رشت؛ شروع فعالیت بسیج در حوزه گردشگری را امری مبارک دانست و اظهار کرد: استان گیلان به فرموده مقام معظم رهبری یکی از استان های پرافتخار کشور است و خوشحالیم که چنین رخدادی به عنوان نخستین استان کشور در گیلان اجرا می شود.

وی با اشاره به برکات بسیج در کشور خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که بسیج همانند همان سال های نخست تاسیس، آمادگی هرگونه خدمت به مردم و انقلاب را دارد و ایستاده است تا کمبودها و کاستی ها را جبران کند.

سلیمانی، ضمن تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول عمر بیش از 40 ساله خود تصریح کرد: باوجود تمامی توطئه های دشمنان، انقلاب اسلامی همواره مسیر پیشرفت را پیموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج آمادگی هرگونه خدمت به مردم برای جبران کمبودها را دارد

بسیج آمادگی هرگونه خدمت به مردم برای جبران کمبودها را دارد