مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 17:502020-10-28اقتصادي

بیمارستان 300 تختخوابی در شهرکرد احداث می شود


مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اشاره به اینکه بیمارستان 300 تختخوابی در شهرکرد با عاملیت بانک رفاه احداث می شود، گفت: باید روند قانونی در احداث این بیمارستان طی شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اشاره به اینکه بیمارستان 300 تختخوابی در شهرکرد با عاملیت بانک رفاه احداث می شود، گفت: باید روند قانونی در احداث این بیمارستان طی شود.

اسماعیل لله گانی هفتم آبان ماه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اجرای طرح های سرمایه گذاری در استان ها نیازمند بررسی فنی و اقتصادی است، اظهار کرد: تامین اجتماعی و شرکت های زیرمجموعه برای سرمایه گذاری باید امکان سنجی انجام دهند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با بیان اینکه 50 هزار بیکار در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، بیان کرد: اقداماتی در کاهش نرخ بیکاری در این استان صورت گرفته است، اما تا رسیدن به اهداف فاصله زیادی داریم، جمعیت زیادی در این استان از نرخ بیکاری رنج می برند.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان 300 تختخوابی در شهرکرد با عاملیت بانک رفاه احداث می شود، عنوان کرد: باید روند قانونی در احداث این بیمارستان طی شود، همچنین پارکینگ طبقاتی بیمارستان کاشانی، خوابگاه دانشجویی، آزادراه شهرکرد به شلمزار نیز با مشارکت این بانک پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 300 تختخوابی در شهرکرد احداث می شود

بیمارستان 300 تختخوابی در شهرکرد احداث می شود