مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 16:502020-10-28سياسي

بیانیه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی اهانت به رسول اکرم(ص)


مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار بیانیه ای، توهین رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) را محکوم کرد.

- بیانیه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی اهانت به رسول اکرم(ص) مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار بیانیه ای، توهین رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وَمَا أَرْسَلْنَاکَ إِلَّا رَحْمَهً لِّلْعَالَمِینَ پیام مهربانی، صلح و راستی پیامبر عظیم شان اسلام از پس قرنها همچنان به گوش میرسد و دلهای مرده و سخت را به غمزه ملاطفت و مهربانی نرم میکند.

اما به گواهی تاریخ، خواب زدگان مُهر بردهان خورده، یارای پذیرفتن نور را ندارند و چنان به خوی تعصب و دشمنی دچارند که نه زیبایی را می فهمند و نه آزادی را و هر دستاویزی را بهانه دمیدن بر آتش حماقت خود خواسته و آتش افروزی بی منطق شان می کنند.

ما معتقدیم که طراحان اصلی این جریان های افراطی سردمداران نظام سلطه و صهیونیست های هتاک هستند که در این هنگامه می کوشند با تولید وحشت و خشونت به نام اسلام، تئوری ناجوانمردانه اسلام هراسی را ترویج کنند و از این آب گل آلوده طرفی برای خود ببندند که برای مردمان آن دیار ثمری جز ناکامی در پی نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی اهانت به رسول اکرم(ص)

بیانیه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی اهانت به رسول اکرم(ص)