مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 16:002020-10-28سياسي

خیابان مطهری رشت منشأ شیوع کرونا


در جلسه شورای اسلامی شهر رشت با ابراز گلایه از بی توجهی برخی از افراد در مواجهه با کرونا، از خیابان مطهری به عنوان منشأ شیوع کرونا نام برده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در یک صد و شصت و نهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید رشت اظهار کرد: سید محمد احمدی پنجاه و پنجمین شهردار رشت است که بارأی قاطع اعضای شورای شهر رشت برای خدمت در این جایگاه انتخاب شد.

تایید حکم شهردار رشت توسط تایید شد، افزود: شورای پنجم رشت در دوران فعالیتش  افرادی شایسته را به منظور تصدی جایگاه شهردار رشت انتخاب کرد اما متأسفانه شرایط به گونه ای رقم خورد که مسعود نصرتی پس از مدتی استعفا کرد و درنهایت سکان این مجموعه به سید محمد احمدی سپرده شده است.

تقدیر از سرپرست شهرداری رشت  عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه  اقدامات ناصر عطایی سرپرست شهرداری رشت طی این مدت شایسته تقدیر است، اظهار کرد: ناصر عطایی طی مدت زمان حضور کوتاهش در این جایگاه تلاش های فراوانی در راستای پیشبرد اهداف و پروژه های شهرداری رشت انجام داد.

اسماعیل حاجی پور با بیان اینکه وضعیت شهر رشت به لحاظ درگیری با ویروس یی نسبت به دیگر ادارات بسیار متضرر شد، افزود: شهرداری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان مطهری رشت منشأ شیوع کرونا

خیابان مطهری رشت منشأ شیوع کرونا