مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 16:002020-10-28حوادث

بیانیه حزب اتحاد ملت درباره حادثه منجر به مرگ جوان مشهدی


حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در بیانیه ای خواستار رسیدگی قوه قضاییه به حادثه منجر به مرگ جوان مشهدی شد و از نیروی انتظامی هم خواست تا با اقداماتی مانع تکرار چنین حادثه ای شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، به نقل از روابط عمومی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، این حزب در واکنش به اتفاق اخیر در مشهد بین نیروی انتظامی و یک شهروند در بیانیه ای اعلام کرد: اتفاق تلخ و دلخراش آزار و شکنجه یک شهروند در ملاء عام توسط یک پلیس در مشهد که گفته می شود منجر به مرگ او شده، موجی از ناراحتی و رنجش افکار عمومی را موجب شد.

این اتفاق که ناخودآگاه اذهان بسیاری را به یاد قتل دلخراش جورج فلوید توسط پلیس آمریکا و واکنش های به حق نسبت به آن به خصوص از جانب مسئولان کشورمان انداخت، ایجاب می کند تا مشابه آن توصیه ها و محکومیت ها را به نحوی متناسب با حادثه رخ داده و زمینه های بروز آن، به دنبال داشته باشد.

البته نمی توان کتمان کرد که از این گونه اتفاقات در هر گوشه ای از دنیا امکان بروز دارد و نمی توان لزوما به آنها عمد سیستماتیک بار کرد، اما از جهتی دیگر، تعدد اتفاقات دلخراش و رنج آور که اخیرا بازتاب عمومی در کشورمان یافته، باعث ناراحتی و حساسیت مضاعف در جامعه مان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه حزب اتحاد ملت درباره حادثه منجر به مرگ جوان مشهدی

بیانیه حزب اتحاد ملت درباره حادثه منجر به مرگ جوان مشهدی