مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 15:552020-10-28بين الملل

عربستان سعودی مدعی سرنگونی چند پهپاد یمن شد


ائتلاف سعودی مدعی شد که پدافند دفاعی این ائتلاف شش پهپاد متعلق به ارتش یمن را رهگیری و منهدم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان سعودی مدعی شد که پدافند دفاعی این کشور شماری از پهپادهای ارتش و کمیته های مردمی یمن را منهدم کرده است.

سخنگوی این ائتلاف امروز چهارشنبه نیروهای انصار الله حوثی یمن شش پهپاد انتحاری را به سمت عربستان سعودی فرستاده بودند که در آسمان این کشور رهگیری و منهدم شده است.

این ائتلاف بار دیگر مدعی شد که نیروهای یمن با این اقدامات به دنبال هدف قرار دادن غیرنظامیان در عربستان سعودی هستند و این مسئله بیانگر ناامیدی و شکست های آن ها در میادین نبرد است.

دولت نجات ملی و ارتش تحت امر این دولت تا این لحظه به این ادعا واکنشی نشان نداده است و احتمال می رود، پروپاگاندای ائتلاف سعودی برای توجیه حملات خود به یمن باشد.

ارتش و کمیته های مردمی یمن طی دو هفته اخیر حملات موشکی و پهپادی خود به برخی از مراکز حساس نظامی عربستان سعودی در جنوب غرب این کشور را از سرگرفته و پایگاه ها و فرودگاه های ابها و جیزان را هدف قرار داده اند.

این عملیات بعد از آن آغاز شد که ائتلاف سعودی و نیروهای یمنی تحت امر این کشور حملات گسترده ای در شمال و شرق و غرب (الحدیده) برای تحت فشار قرار دادن ارتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان سعودی مدعی سرنگونی چند پهپاد یمن شد

عربستان سعودی مدعی سرنگونی چند پهپاد یمن شد