مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 15:052020-10-28سياسي

اعلام آمادگی 800 گروه جهادی فعال استان مرکزی در مقابله با کرونا


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از آمادگی کامل و نقش آفرینی 800 گروه جهادی فعال استان در راستای مبارزه با کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنهضت کمک مومنانه در استان شکل گرفت به طوری که صدها هزار بسته معیشتی با هدف کاهش آسیب های ناشی از کرونا تقدیم شده است.

کریمی مشارکت عمومی در راستای مبارزه با موج سوم کرونا را مهم برشمرد و افزود: مردم باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت امکان توان و امکانات خود را برای مبارزه با این بیماری در ابعاد مختلف به کار گیرند.

وی عنوان کرد: دفاتر بسیج و سازمان های اقشاری بسیج استان به ویژه بسیج سازندگی در یک فراخوان عمومی از تمامی جوانان متعهد و انقلابی دعوت می کند که در صورت امکان برای مبارزه با بیماری کرونا و خصوصاً کمک به کادر درمانی و مدافعان سلامت پای کار بیایند تا شرایط مانند سابق شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: هماهنگی های لازم با دانشگاه علوم پزشکی برای آموزش و سازماندهی نیروهای فراخوان داده شده انجام شده تا از این طریق بتوانند در مسیر خدمت به بیماران کرونایی بهتر حضور پیدا کنند.

کریمی بیان کرد: 800 گروه جهادی فعال در استان وجود دارد که برگرفته از اقشار مختلف مردم هستند و آمادگی کامل برای نقش آفرینی برای مبارزه و مقابله با کرونا را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی 800 گروه جهادی فعال استان مرکزی در مقابله با کرونا

اعلام آمادگی 800 گروه جهادی فعال استان مرکزی در مقابله با کرونا