مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:552020-10-28سياسي

بهره گیری از سامانه های موجود با هدف بازدارندگی از وقوع جرم


معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه پلیس آگاهی در بکارگیری دستاوردهای فنی و استفاده از آن در کشف جرم پیشگام بوده،گفت:استفاده از ظرفیت سامانه ها در بازدارندگی افراد از وقوع جرم کارایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمدعلی نوری نژاد در گردهمایی بزرگ کارآگاهان پلیس آگاهی ناجا که با حضور سردار محمد قنبری رییس این پلیس در ستاد نیروی انتظامی برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و آرزوی سلامتی برای فرمانده معزز کل قوا اظهار داشت: از جانب خود و شما خشم و انزجار خود را اعلام می کنیم از کسانی که به اسم آزادی به اعتقادات میلیاردها مسلمان و پیامبر عظیم الشأن اسلام توهین می کنند.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به بخشی از پیام رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در 29 مهرماه امسال، تصریح کرد: معظم له با کرامت و بزرگواری که به نیروی انتظامی دارند، همکاران را زحمتکش و خدوم خطاب کردند و این مدالی باارزش است که بر سینه ما زدند.

وی خاطر نشان کرد: همکاران در مجموعه آگاهی در حال انجام خدمت به کسانی هستند که مضطر و گرفتارند و این نمونه و مصداق بارزی از خدمتگزاری بی منت به مردم است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس آگاهی، پشتیبانی قوی برای فرمانده به خصوص در میدان تصمیم گیری ها است، گفت: این پشتیبانی حتماً عقبه اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از سامانه های موجود با هدف بازدارندگی از وقوع جرم

بهره گیری از سامانه های موجود با هدف بازدارندگی از وقوع جرم