مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:302020-10-28سياسي

مختارپور از نمایندگان مجلس درخواست کمک کرد


دبیرکل نهاد کتابخانه‏ های عمومی با حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از تاریخچه و مشکلات نهاد خواستار کمک از نمایندگان مجلس یازدهم شورای اسلامی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو هزاران برنامه موفق کتابخانه ها و کتابداران در کتابخانه های عمومی کشور تشریح کرد.

علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد با ارائه گزارش فعالیت ها، مسائل و مشکلات نهاد به تشریح تلاش نهاد در دو موضوع اساسی اصلاح قانون نهاد و پیش بینی بودجه برای سال 1400 تاکید کرد: نکات اصلاحی موردنظر برای اصلاح قانون نهاد را به کمیسیون فرهنگی تقدیم کرده‏ایم و در مورد بودجه سال 1400 نیز از آغاز سال تاکنون با جلسات متعدد با بیش از یک صد نماینده محترم علیرغم شرایط کرونایی کشور و حضور در جلسات مجامع نمایندگان برخی استان ها پیگیر تحول اساسی در بودجه نهاد هستیم.

در ادامه این نشست برخی از نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس با اعلام حمایت کامل و همه جانبه از نهاد در دو موضوع رفع نواقص قانونی و بهبود اعتبارات و بودجه به بیان نقطه نظرات خود در برخی موضوعات پرداختند.

حجت الاسلام سیّدرضا تقوی در این نشست ضمن توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ارائه شده از اقدامات نهاد کتابخانه های عمومی کشور بر لزوم انعکاس رسانه ای این نشست برای تأکید بر حمایت کمیسیون فرهنگی از موضوع کتاب و کتابخوانی و کتابخانه ها تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مختارپور از نمایندگان مجلس درخواست کمک کرد

مختارپور از نمایندگان مجلس درخواست کمک کرد