مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:502020-10-28اجتماعي

آزمون مجازی مهارت آموزان ماده 28 از طریق سامانه LMS در آذر ماه برگزار می شود


سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، از برگزاری آزمون مجازی مهارت آموزان ماده 28 از طریق سامانه LMS در آذر ماه سال جاری خبر داد.

- به گزار، خبرگزاری مهر ، نشست مشترک نمایندگان حوزه های ریاست، حراست، مرکز هوشمندسازی و معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و همچنین کارشناسان فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در خصوص برگزاری آزمون جامع مهارت آموزان ماده 28 در آذر ماه سال جاری، در محل دفتر معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت این دانشگاه برگزار شد.

در این نشست، کچوییان با اشاره به شیوع ویروس کووید 19 و وقفه پیش آمده در راستای برگزاری کلاس ها و آزمون های حضوری دانشگاه های سراسر کشور، برگزاری آزمون اصلح سال جاری مهارت آموزان را از دغدغه های مهم دانشگاه فرهنگیان برشمرد و تصریح کرد: اتخاذ همه تدابیر لازم امنیتی برای برگزاری و سلامت آزمون از اهم وظایف دانشگاه به شمار می رود.

کچوییان، تناسب آزمون مهارت آموزان با ارزیابی و سنجش اهداف مد نظر و همچنین میزان اعتبار آزمون را از مباحث مهم در راستای برگزاری آزمون مجازی اصلح، عنوان کرد و گفت: هدف اصلی برگزاری آزمون اصلح، تلاش مهارت آموز برای کسب گواهینامه صلاحیت حرفه معلمی، تثبیت حضور وی در کلاس درس و تسریع روند تبدیل وضعیت وی در عرصه آموزش و پرورش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون مجازی مهارت آموزان ماده 28 از طریق سامانه LMS در آذر ماه برگزار می شود

آزمون مجازی مهارت آموزان ماده 28 از طریق سامانه LMS در آذر ماه برگزار می شود