مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:152020-10-28حوادث

کلاهبرداری 40 میلیاردی طلافروش اصفهانی از مشتریان


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری صاحب یک طلافروشی خبر داد که به بهانه سرمایه گذاری در خرید و فروش طلا بالغ بر 40 میلیارد ریال از مشتریانش کلاهبرداری کرده بود.

- ایسنا/اصفهان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری صاحب یک طلافروشی خبر داد که به بهانه سرمایه گذاری در خرید و فروش طلا بالغ بر 40 میلیارد ریال از مشتریانش کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی شکایت 33 شهروند از صاحب یک طلافروشی مبنی بر کلاهبرداری و فروش طلا با عیار پایین به آنها، رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان پرونده مدعی بودند که ضمن سرمایه گذاری برای خرید و فروش طلا از فرد مذکور طلا خریداری کرده، اما پس از خرید طلاها متوجه می شوند فرد مذکور طلا با عیار پایین را به آنان فروخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: پس از محرز شدن تخلف صورت گرفته توسط متهم با هماهنگی مقام قضایی و همکاری اتحادیه صنف مربوطه، مغازه طلافروشی پلمب و صاحب آن نیز دستگیر شد.

سرهنگ ترکیان با اشاره به اینکه متهم در ابتدا منکر هر گونه تخلفی بود، خاطرنشان کرد: اما هنگامی که با مدارک و مستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 40 میلیاردی طلافروش اصفهانی از مشتریان

کلاهبرداری 40 میلیاردی طلافروش اصفهانی از مشتریان