مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:102020-10-28فرهنگي

مدیریت موزه هنرهای معاصر فلسطین را به ما واگذار کنید


انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس طی نامه ای از شهردار تهران درخواست کرد مدیریت موزه هنرهای معاصر فلسطین را به انها واگذار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، چندی پیش خبری مبنی بر واگذاری ساختمان موزه هنرهای معاصر فلسطین به شهرداری تهران در رسانه های منتشر شد.

از این رو انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح طی نامه به شهرداری تهران ضمن اشاره به برگزاری شش دوره جشنواره بین المللی در حوزه هنر مقاومت و همچنین عدم اقدامات و تصمیمات همسو با مأموریت ذاتی این موزه مبنی بر فعالیت های بین المللی هنر مقاومت به خصوص در شرایطی که طرح عادی سازی اعراب با رژیم اشغالگر قدس بسیار مطرح شده است خواستار واگذاری این ظرفیت مهم به انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس شد.

متن نامه با امضای محمد حبیبی مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس و عضو شورای سیاست گذاری ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت به شرح زیر است: شهردار محترم تهران برادر ارجمند جناب آقای دکتر حناچی با صلوات بر حضرت محمد (ص) و آل طاهرینش و با احترام، همان طوری که مستحضر هستید انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس تشکلی است وابسته به بنیاد فرهنگی روایت فتح که به منظور تبیین، حفظ و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت موزه هنرهای معاصر فلسطین را به ما واگذار کنید

مدیریت موزه هنرهای معاصر فلسطین را به ما واگذار کنید