مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:402020-10-28سياسي

الگوی مواجهه دینی با آسیب های اجتماعی را در فصلنامه «صدرا» بخوانید


سی وسومین شماره فصلنامه تخصصی علوم انسانی اسلامی صدرا به همت مرکز پژوهش های علوم انسانی اسلامی صدرا منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اندیشه خبرگزاری فارس، شماره جدید فصلنامه تخصصی علوم انسانی اسلامی صدرا در 332 صفحه تمام رنگی منتشر شد.

در سی وسومین شماره فصلنامه تخصصی علوم انسانی اسلامی صدرا ضمن بررسی بازگشت به مبانی الهی: شرط بومی کردن علم اقتصاد در گفت وگو با دکتر حسن سبحانی، تربیت کاردانان علوم اقتصادی اجتماعی در تراز حکمرانی انقلاب اسلامی در گفت وگو با محمد نعمتی تبیین شده است.

تقابل جدیِ اقتصاد اسلامی و اقتصاد سرمایه داری، نظریه تعادل عمومی در اقتصاد اسلامی، برشی از آسیب شناسی صنعت نفت؛ توهمِ ضرورتِ وابستگی، کتاب سال جمهوری اسلامی، تحفه ای بر نخستین تألیف؛ نگاهی به کتاب اقتصادسنجی و همچنین بحران های مالی و اقتصادی از دیگر موضوعات در بخش معرفی شخصیت و آثار مسعود درخشان است.

علاوه بر این، بدترین آسیبِ بهترین ملت: تفرقه و دوگانگی، آسیب های اجتماعی در آسیاب پرسش و پاسخ دین، تقلیل کج روی به رفتار، مصداق کـج روی نظری، درنگی در مطالعه اسلامی آسیب های اجتماعی، راهکارهای قرآنیِ مقابله با آنومی برخی از موضوعات پرونده الگوی مواجهه دینی با آسیب های اجتماعی و نقد الگوهای غربی به شمار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی مواجهه دینی با آسیب های اجتماعی را در فصلنامه «صدرا» بخوانید

الگوی مواجهه دینی با آسیب های اجتماعی را در فصلنامه «صدرا» بخوانید