مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:402020-10-28فرهنگي

«باد های پاییزی، باد های بهاری و دو کبوتر» به آلمان می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پویانمایی باد های پاییزی، - باد های پاییزی، باد های بهاری و دو کبوتر به آلمان می رود باد های پاییزی، باد های بهاری و دو کبوتر به کارگردانی صادق جوادی در جشنواره فیلم لایپزیگ نمایش داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پویانمایی باد های پاییزی، باد های بهاری و دو کبوتر به کارگردانی صادق جوادی به بخش مسابقه کودکان شصت وسومین جشنواره فیلم مستند و انیمیشن لایپزیگ (DOK Leipzig) کشور آلمان راه یافت.

این انیمیشن که به تازگی به سی وهفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و چهل ونهمین جشنواره بین المللی فیلم مونترال کانادا نیز راه یافته بود، سومین حضور بین المللی خود را در کشوری اروپایی تجربه می کند.

پویانمایی 8 دقیقه ای باد های پاییزی، باد های بهاری، دو کبوتر بر اساس کتابی با همین نام نوشته احمدرضا احمدی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ساخته شده است.

این فیلم کوتاه انیمیشن در روز های 6، 8، 10 و 11 آبان در سالن های سینما برای کودکان بالای 5 سال و از روز 7 تا 21 آبان 1399 به صورت مجازی به نمایش در خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«باد های پاییزی، باد های بهاری و دو کبوتر» به آلمان می رود

«باد های پاییزی، باد های بهاری و دو کبوتر» به آلمان می رود