مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-28بين الملل

حمایت انگلیس از فرانسه / راب: ناتو از آزادی بیان حمایت کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، در پی اهانت امانوئل ماکرون ، رییس جمهور فرانسه و یک نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) و توجیه آن با عنوان آزادی بیان، - حمایت انگلیس از فرانسه / راب: ناتو از آزادی بیان حمایت کند در پی اهانت رییس جمهور فرانسه و یک نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم (ص) و توجیه آن به عنوان آزادی بیان ، وزیر خارجه انگلیس از اعضای ناتو خواسته از آزادی بیان حمایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، در پی اهانت امانوئل ماکرون ، رییس جمهور فرانسه و یک نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) و توجیه آن با عنوان آزادی بیان، دومینیک راب ، وزیر امور خارجه انگلیس ضمن اعلام حمایت از فرانسه و همبستگی با مردم این کشور از اعضای ناتو خواسته از آزادی بیان حمایت کنند.

به نوشته خبر گزاری رویترز، راب در بیانیه ای مدعی شد: انگلیس در پی قتل وحشتناک ساموئل پتی ، با فرانسه و مردم این کشور اعلام همبستگی می کند.

تروریسم هرگز قابل توجیه نیست و نباید توجیه شود.

وزیر امور خارجه انگلیس در ادامه همچنین مدعی شد: متحدان ناتو و جامعه گسترده تر بین الملل باید شانه به شانه از ارزش های اساسی ایستادگی و آزادی بیان حمایت کنند و ما هرگز نباید به تروریست ها اجازه دهیم بین ما اختلاف بیندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت انگلیس از فرانسه / راب: ناتو از آزادی بیان حمایت کند

حمایت انگلیس از فرانسه / راب: ناتو از آزادی بیان حمایت کند