مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:452020-10-28پزشكي

ابتلای 2300 نفر در شهرداری تهران به کرونا / اعلام نتیجه تست کرونای حناچی


مدیرعامل شرکت شهرسالم با اشاره به ابتلای 2300 نفر در شهرداری تهران به کرونا گفت: علیرغم فوت خواهر شهردار تهران به دلیل کرونا خوشبختانه تست کرونای حناچی مثبت نبوده است.

- حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهرسالم در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره وضعیت کرونا در میان پرسنل و مدیران شهرداری تهران اظهار داشت: در موج های جدید کرونا میزان شیوع نسبت به موج های اول و دوم گسترده تر شده و میزان انتقال نیز افزایش یافته است.

وی گفت: البته نسبت به کل جامعه آمار ابتلا به کرونا در حوزه شهری کمتر بوده و خوشبختانه مورد جدیدی از مرگ و میر به دلیل ابتلا به ویروس کووید ـ  19 به وقوع نپیوسته است.

مدیرعامل شرکت شهرسالم با بیان اینکه از هر 150 تست کرونا از افراد مشکوک به این بیماری 10 تا 12 مورد،  نتیجه PCR آنها مثبت می شود، گفت: تست کرونا فقط برای افرادی که مشکوک به این بیماری بوده اند یا مواجهه شدید با افراد مبتلا داشته اند در شهرداری انجام می گیرد و با توجه به این آمار کمتر از 10 درصد از افراد مشکوک نتیجه تست آنها مثبت بوده است.

چوبینه گفت: تا کنون 2300 نفر در شهرداری تهران مبتلا به کرونا شده اند که البته همه این افراد دارای علائم نبوده و برخی ناقلان بی علامت بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 2300 نفر در شهرداری تهران به کرونا / اعلام نتیجه تست کرونای حناچی

ابتلای 2300 نفر در شهرداری تهران به کرونا / اعلام نتیجه تست کرونای حناچی