مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:252020-10-28اقتصادي

اردکانیان: تصفیه خانه ششم تهران فردا افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان وزیر نیرو پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه دولت و در جمع خبرنگاران در رابطه با وضعیت سد های کشور و آب شرب تهران، - وزیر نیرو با بیان اینکه تصفیه خانه ششم تهران فردا با حضور رییس جمهور افتتاح می شود، گفت: با استفاده از این تصفیه خانه آب سد امیرکبیر در اختیار مردم غرب و جنوب غرب تهران قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان وزیر نیرو پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه دولت و در جمع خبرنگاران در رابطه با وضعیت سد های کشور و آب شرب تهران، گفت: بیش از یک میلیارد متر مکعب در سال مصرف آب شرب و بهداشت شهر بزرگ تهران است.

سد ها و چاه ها عامل اصلی میزان آبی که می توانیم در اختیار مردم قرار دهیم، نیستند بلکه ظرفیت تصفیه خانه های موجود این امکان را فراهم می کند.

وی ادامه داد: هفت تصفیه خانه بزرگ در تهران را در برنامه داشته و داریم و تصفیه خانه هفتم در جنوب تهران با حضور رییس جمهور افتتاح شد.

تصفیه خانه ششم در گوشه شمال غرب تهران واقع است و در حین ساخت آن، محدودیت مالی مقداری زمان ساخت را طولانی کرد.

اردکانیان گفت: خوشبختانه در سه سال اخیر تحولات خوبی رخ داد و با سازوکار هایی توانستیم منابع مالی خوبی را برای این طرح تدارک بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردکانیان: تصفیه خانه ششم تهران فردا افتتاح می شود

اردکانیان: تصفیه خانه ششم تهران فردا افتتاح می شود