مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:202020-10-28اقتصادي

کارآفرینی چیست ؟ 6کاری که کارآفرینان موفق انجام می دهند


کار آفرینی (entrepreneurship)، کلمه ای شیک و بسیار  جذاب که امروزه به هرفردی که تازه یک کسب و کار را شروع کرده، اختصاص می دهند اما واقعا در عمق این کلمه چه معنی پنهانی نهفته است و یک فرد کارآفرین چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ - کار آفرینی (entrepreneurship)، کلمه ای شیک و بسیار  جذاب که امروزه به هرفردی که تازه یک کسب و کار را شروع کرده، اختصاص می دهند اما واقعا در عمق این کلمه چه معنی پنهانی نهفته است و یک فرد کارآفرین چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام سوخت جت، نمونه بارز کارآفرینی را در راه اندازی مشاغل جدید مشاهده می کنیم اما به طور کلی کار آفرینی به توانایی و آمادگی هر فردی برای آمادگی، اداره و توسعه هر کسب و کاری بدون هیچ قطعیتی برای کسب سود می گویند.

یک فرد ایده های پولساز جدیدی که روز به روز به تعداد آن ها اضافه می شود، چگونه به عنوان یک کارآفرین به درستی فکر کنیم تا بهترین نتیجه را به دست آوریم.

· روی یک چیز تمرکز کنید در کنفرانس توسعه دهندگان سال 1997، استیو جابز یک توصیه بسیار با ارزش به حضار کرد: مردم فکر می کنند تمرکز به معنای بله گفتن به چیزی است که می خواهند روی آن تمرکز کنند، اما تمرکز اصلا به این معنی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی چیست ؟ 6کاری که کارآفرینان موفق انجام می دهند

کارآفرینی چیست ؟ 6کاری که کارآفرینان موفق انجام می دهند