مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-28اجتماعي

6784 کودک کردستانی زیرپوشش کمیته امداد هستند


مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: در حال حاضر6 هزار و 784 کودک کردستانی زیرپوشش طرح اکرام ایتام و طرح محسنین در استان هستند.

- محمدرسول شیخی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: طرح اکرام ایتام از نیمه دوم سال 78 با هدف حمایت از کودکان یتیم و تأمین نیازمندی های آنان در زمینه های معیشتی، تحصیلی و درمان آغاز شد.

وی گفت: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش آموز خاص و کمک به دانشجوی خاص اقدام می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان افزود: افرادی که در این طرح حامی نامیده می شوند با مراجعه به کمیته امداد امام (ره) یا درگاه های الکترونیک و تکمیل فرم اعلام همکاری، آمادگی خود را برای تحت حمایت گرفتن یک یا چند کودک یتیم را به مدت حداقل یک سال به عهده می گیرند و حامی به صورت ماهیانه مبلغ تعهد شده خود را به شماره حساب کمیته امداد امام (ره) محل سکونت یتیم با شناسه واریز مخصوص یتیم واریز می کند.

وجوه حامیان به حساب مستقیم ایتام واریز می شود مدیرکل کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: وجوه واریزی توسط حامیان فقط برای ایتام انتخاب شده از سوی آنان و با توجه به نیت حامیان هزینه شده و چنانچه علاوه بر مبلغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6784 کودک کردستانی زیرپوشش کمیته امداد هستند

6784 کودک کردستانی زیرپوشش کمیته امداد هستند