مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:202020-10-28سياسي

جهاد دانشگاهی باید بیش از پیش کارهای تحول آفرینی را به منصه ظهور برساند


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با حضور در جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در نشست مشترک با رییس واحد جریان آخرین فعالیتهای  این نهاد  و خبرگزاریهای ایسنا و ایکنا در استان قرار گرفت.

- نماینده مردم ارومیه در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی؛ جهاد دانشگاهی باید بیش از پیش کارهای تحول آفرینی را به منصه ظهور برساند ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با حضور در جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در نشست مشترک با رییس واحد جریان آخرین فعالیتهای  این نهاد  و خبرگزاریهای ایسنا و ایکنا در استان قرار گرفت.

دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه جهاد دانشگاهی مولود انقلاب است و معدل کاری این نهاد انقلابی در استان مثبت ارزیابی می شود و خوش درخشیده است، تاکید کرد: مقام معظم رهبری در مباحث فناوری و پیشرفت از جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی تاثیرگذار نام برده است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی سالیان سال در مسیر اصلی توسعه و پیشرفت گام برداشته است، افزود: جهاد دانشگاهی باید روحیه جهادی و تحول خواهی و موشکافانه خود را با اتکاء به مدیریت جهادی و جوانان متعهد و متخصص حفظ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی باید بیش از پیش کارهای تحول آفرینی را به منصه ظهور برساند

جهاد دانشگاهی باید بیش از پیش کارهای تحول آفرینی را به منصه ظهور برساند