مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:202020-10-28اقتصادي

پتروشیمی اسلام آبادغرب کلنگ زنی می شود


کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی طرح بزرگ پتروشیمی اسلام آبادغرب با هفت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در سومین سالگرد زلزله بزرگ استان، - ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی طرح بزرگ پتروشیمی اسلام آبادغرب با هفت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در سومین سالگرد زلزله بزرگ استان، با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور آغاز می شود.

هوشنگ بازوند در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: همزمان با کلنگ زنی این طرح مهم اقتصادی، 81 طرح دیگر نیز در مناطق زلزله زده استان از طریق ارتباط ویوئو کنفرانسی با رییس جمهور افتتاح می شود.

استاندار کرمانشاه در خصوص طرح عظیم پتروشیمی اسلام آبادغرب، گفت: بر اساس توافق صورت گرفته شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران هفت هزار میلیارد تومان در پتروشیمی اسلام آبادغرب به عنوان پتروشیمی چهارم استان سرمایه گذاری خواهد کرد که به یقین راه اندازی این پروژه عظیم سبب رونق اقتصادی استان و منطقه خواهد شد.

بازوند تحقق این مهم را نتیجه حمایت های بیدریغ دولت تدبیر و امید از برنامه های توسعه ای استان دانست و گفت: این شرکت در سه فاز و در قالب چهار مجتمع تا سال 1403 به بهره برداری خواهد رسید که با مساعدت ویژه وزیر نفت و سازمان برنامه و بودجه در شورای اقتصاد پس از طی مراحل ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروشیمی اسلام آبادغرب کلنگ زنی می شود

پتروشیمی اسلام آبادغرب کلنگ زنی می شود