مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-28سياسي

دشمنان اسلام به بن بست رسیده اند


فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: با وجود همه مشکلات اقتصادی از مواضع امام(ره) و شهدا کوتاه نیامدیم و جلوی کدخدا کرنش نکردیم.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: با وجود همه مشکلات اقتصادی از مواضع امام(ره) و شهدا کوتاه نیامدیم و جلوی "کدخدا" کرنش نکردیم.

سردار بهمن ریحانی امروز(هفتم آبان) در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به عزت و سربلندی کنونی ایران اسلامی، گفت: با وجود همه مشکلات اقتصادی برای اینکه کمی وضعمان خوب شود از مواضع امام(ره) و شهدا کوتاه نیامدیم و جلوی کدخدا کرنش نکردیم که این ستودنی است و انشاالله در آینده ای نزدیک ثمرات آن را خواهیم دید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار ریحانی ادامه داد: امروز هم گرچه دشمنان می کوشند تا با تبلیغات فریبنده خود مردم را به خیابان ها بیاورند، اما مردم اگر هم به خیابان ها بیایند، می آیند که حرفشان را زده و مشکلات را به گوش مسئولین برسانند و از مواضع حق طلبانه خود دفاع کنند، وگرنه برای خراب کاری و آتش زدن به خیابان نخواهند آمد.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به در پیش بودن میلاد پیامبر اکرم(ص)، ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت پیامبر اسلام، اظهار کرد: اینکه در ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) دشمنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان اسلام به بن بست رسیده اند

دشمنان اسلام به بن بست رسیده اند