مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:002020-10-28اقتصادي

توصیه یک کارشناس به سرمایه گذاران در بورس


بسیاری از سهم ها در بازار با توجه به اصلاح اخیر قیمت ها به کف کانال رسیدند، به همین دلیل می توانند موقعیتی مناسب برای خرید باشند و به نظر می رسد تا پایان امسال سود بالایی را در اختیار سهامداران قرار دهند.

- جی پلاس ، عرفان هودی به روند اصلاحی شاخص بورس در بازار اشاره کرد و افزود: بورس از مرداد ماه روزهای نزولی زیادی را تجربه و زمینه ترس سهامداران حاضر در بازار را فراهم کرد.

ایرنا نوشت؛ وی سیر خروج پول سهامداران حقیقی از بازار را یکی از عوامل تاثیرگذار در شتاب روند اصلاحی شاخص بورس مطرح کرد و گفت: مهمترین موضوعی که باید مورد بررسی قرار گیرد، علت خروج نقدینگی از بورس است، در ابتدا اعلام شده بود که قرار است یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به منظور حمایت از معاملات بورس به صندوق تثبیت بازار سرمایه منتقل شود در حالی که تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است.

هودی اظهار داشت: برخی از سیاست گذاری های اشتباه مانند قیمت گذاری محصولات فولادی در بورس کالا، زمینه بهم ریختگی روند معاملات بازار را فراهم کرد که اجرای آن پس از ایجاد حاشیه های فراوان لغو شد.

این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: در کنار قیمت گذاری دستوری فولاد، خبر افزایش نرخ سود بانکی مطرح و شایعات آن قوت گرفت، این دو موضوع از جمله عواملی بودند که باعث ریزش بازار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه یک کارشناس به سرمایه گذاران در بورس

توصیه یک کارشناس به سرمایه گذاران در بورس