مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-28ورزشي

تکواندو کاران اصفهانی در میدان آسیایی و جهانی


ترکیب تیم ملی پومسه مردان و زنان کشورمان برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی 2020 مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات قهرمانی آسیا پومسه 2020 از 22 تا 24 آبان ماه و رقابت های قهرمانی جهان پومسه در دانمارک نیز از 25 آبان ماه تا اواسط آذر ماه به صورت آنلاین برگزار می شود.

برهمین اساس پومسه روهایی که واجد شرایط حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی بودند از یکم تا پنجم آبان ماه فیلم اجرای فرم های خود را از طریق اپلیکیشن تخصصی تکواندو ارسال کرده که قضاوت ویدئو های ارسالی در فدراسیون تکواندو انجام شد.

در پایان قضاوت های صورت گرفته، ترکیب تیم ملی پومسه مردان و زنان کشورمان برای شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی مشخص شد که نام 2 ورزشکار اصفهانی نیز در این بیت دیده می شود.

محمدتقی حاتمی در بخش استاندار مردان برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شده است، همچنین برای مسابقات قهرمانی جهان مرجان سلحشوری در بخش بخش بانوان و محمدتقی حاتمی در بخش مردان به عضویت تیم ملی درآمده اند .

نفراتی که به تیم ملی پومسه برای شرکت در مسابقات آسیایی 2020 دعوت شده اند، باید امروز به منظور فیلم برداری از اجرای فرم آن ها برای ارسال به اتحادیه تکواندو آسیا در فدراسیون تکواندو حضور پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکواندو کاران اصفهانی در میدان آسیایی و جهانی

تکواندو کاران اصفهانی در میدان آسیایی و جهانی