مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:452020-10-28سياسي

کسب رتبه برتر سازمان مدیریت یزد در اجرای طرح های آمارگیری کشور


رییس مرکز آمار ایران از معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد به عنوان معاونت برتر در اجرای مطلوب طرح های آمارگیری درکشور قدردانی کرد.

- ایسنا/یزد رییس مرکز آمار ایران از معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد به عنوان معاونت برتر در اجرای مطلوب طرح های آمارگیری درکشور قدردانی کرد.

جواد حسین زاده به مناسبت فرارسیدن روز آمار و برنامه ریزی و طی مراسم ویدئو کنفرانسی از معاونت آمار و اطلاعات برتر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها در فعالیت های مشترک سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با مرکز آمار ایران و کسب رتبه برتر در اجرای مطلوب طرح های آمارگیری قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد، معاونت آمار و اطلاعات این سازمان به عنوان نماینده مرکز آمار در استان طرح های آمارگیری متنوعی را در طول سال اجرا می کند.

اجرای طرح های شاخص قیمت برای تعیین نرخ تورم، نیروی کار برای تعیین نرخ بیکاری، فهرست برداری پایه، بررسی گذران وقت،حساب های منطقه ای، رفتار خانوارها، صنعت، معدن، کشاورزی،حمل و نقل، تهیه و انتشارگزیده شاخص ها و نماگرهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان، تهیه و انتشار سالنامه های آماری از جمله مهمترین فعالیتهای معاونت آمار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر سازمان مدیریت یزد در اجرای طرح های آمارگیری کشور

کسب رتبه برتر سازمان مدیریت یزد در اجرای طرح های آمارگیری کشور