مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:402020-10-28ورزشي

حمایت مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از سعید آذری


مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان با حمایت از سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد، خواستار افزایش روحیه نقدپذیری مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و محرومیت موقت سعید آذری گفت: بنده نیز از شنیدن این خبر متعجب شدم و واقعاً بابت این برخوردها با چهره های ارزشمند فوتبال متاسف هستم.

کارنامه و خدمات آقای آذری طی سالیان متمادی حضور در فوتبال کشور بر کسی پوشیده نیست و ما طی یک سال حضورشان در استان خوزستان شاهد زحمات دلسوزانه ایشان در باشگاه فولاد هستیم.

رییس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان افزود: قطعاً اینگونه رفتارها، پاسخ مناسبی به آقای آذری نیست که سال ها تلاش برای ورزش کشور را در کارنامه دارند.

باید افسوس خورد که چرا و چگونه با افراد خبره و باتجربه ای که به درستی به عنوان سرمایه های ما در ورزش و مدیریت ورزشی کشور شناخته می شوند، برخورد می کنیم.

کجای آموزه های دینی ما یا در کدام گوشه از دنیا از پیشکسوتانی که عمر و زندگی شان را صرف خدمت به جوانان کشور خود کرده اند اینچنین قدردانی می شود؟ علی محمدی در پایان خواستار تقویت روحیه نقدپذیری مدیران ارشد فوتبال شد و گفت: چرا فضا را به سمتی برده اید که اجازه نقد را از کنشگران اصلی حوزه ورزش گرفته اید؟ به راستی فوتبال ایران چه منفعتی از این ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از سعید آذری

حمایت مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از سعید آذری