مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-28اجتماعي

80 کودک کار از سطح شهر جهرم جمع آوری شدند


با اقدامات اورژانس اجتماعی تعداد 80 کودک کار و خیابانی که در سطح شهر مشغول کار یا تکدی گری بودند، جمع آوری و به بهزیستی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی سلمانی چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کودکان کار به کودکان کارگری گفته می شود که به صورت مداوم و پایدار به خدمت گرفته می شوند، به طوریکه این امر آن ها را در بیشتر اوقات از رفتن به مدرسه و تجربهٔ دوران کودکی بی بهره می سازد و سلامت روحی و جسمی آن ها را تهدید می کند.

وی افزود: در پی اقدامات اورژانس اجتماعی کلیه کودکان کار خیابانی که در سطح شهرستان مشغول کار یا تکدی گری بودند و تعداشان به 80 نفر می رسید، جمع آوری و بهزیستی معرفی شدند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان جهرم با بیان اینکه در حال حاضر می توان گفت که هیچ کودک کار خیابانی در جهرم نیست، بیان داشت: مگر در مواردی مثل که کودکان از اتباع خارجی که کارت اقامت ندارند و در دست شناسایی هستند و یا کودکانی که از شهرهای دیگر به صورت موقت و چند ساعته برای کار یا تکدی گری آورده می شوند.

سلمانی گفت: از آن جایی که کمک به کودکان کار، انگیزه درس خواندن را از آن ها می گیرد و به کارهای کاذب تشویق می شوند، لذا از هر گونه کمک به آنان خودداری کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 کودک کار از سطح شهر جهرم جمع آوری شدند

80 کودک کار از سطح شهر جهرم جمع آوری شدند