مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-28فرهنگي

آثار ادبیات کلاسیک فارسی به زبان چینی ترجمه شود


رایزن فرهنگی ایران در چین با مدیرکل شرکت «لین شی یوان» پکن گفتگو و این ناشر چینی هم بر لزوم ترجمه آثار ادبیات کلاسیک فارسی به زبان چینی تأکید کرد.

- رایزن فرهنگی ایران در چین با مدیرکل شرکت لین شی یوان پکن گفتگو و این ناشر چینی هم بر لزوم ترجمه آثار ادبیات کلاسیک فارسی به زبان چینی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباسعلی وفایی رایزن فرهنگی ایران در چین برای توسعه همکاری ها با شرکت رسانه های فرهنگی لین شی یوان پکن و قدردانی از چاپ کتاب قصه های ما مثل شد به زبان چینی با یانگ پینگ، مدیرکل این شرکت، به طور مجازی گفت وگو کرد.

وفایی در سخنانی، با تأکید بر تداوم همکاری های فی مابین به ویژه در زمینه ترجمه آثار فارسی، گفت: علاقه مندیم در چاپ آثار دیگر با این انتشارات همکاری داشته باشیم.

رایزن فرهنگی ایران در چین آمادگی این نمایندگی فرهنگی را برای ترجمه تعدادی از این آثار طی سال آینده اعلام کرد و از برگزاری مراسم رونمایی از کتاب قصه های ما مثل شد به زبان چینی خبر داد.

یانگ پینگ خواستار حمایت رایزنی فرهنگی ایران از چاپ آثار ادبیات کلاسیک فارسی شد و گفت: نسخه ای از کتاب آثار الباقیه عن القرون الخالیه ابوریحان بیرونی را نیاز داریم تا در باره این اثر با مترجم گفتگو و زمینه انتشار آن را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار ادبیات کلاسیک فارسی به زبان چینی ترجمه شود

آثار ادبیات کلاسیک فارسی به زبان چینی ترجمه شود