مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:302020-10-28سياسي

«سالم گردی» به کمک «سفر مسئولانه» آمد


عضو هیِئت مدیره جامعه حرفه ای هتل ها و مراکز اقامتی پذیرایی استان یزد بر ایمن بودن هتل ها تاکید کرد و گفت: سالم گردی از بدو ورود یک مهمان به هتل آغاز و تا پایان اقامت و خروج وی از هتل ادامه دارد.

- ایسنا/یزد عضو هیِئت مدیره جامعه حرفه ای هتل ها و مراکز اقامتی پذیرایی استان یزد بر ایمن بودن هتل ها تاکید کرد و گفت: سالم گردی از بدو ورود یک مهمان به هتل آغاز و تا پایان اقامت و خروج وی از هتل ادامه دارد.

سیدمجید عصمتی پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این که تاکنون پس از گذشت 9 ماه حتی یک مورد از ابتلا به بیماری کرونا در کارکنان هتل های یزد مشاهده نشده است، گفت: این مسئله به خوبی گویای ایمن بودن فضای هتل‎ ها در مقابل شیوع بیماری کروناست.

وی افزود: هتلداران در تلاش هستند تا فضای مناسبی را برای ایجاد امنیت و آرامش گردشگران و ارائه خدمات با بالاترین سطح داشته باشند.

این مسئول با بیان این که اثبات همراهی و حمایت دولت از هتلداران می‎تواند مهمترین اقدام وزارت گردشگری در شرایط کرونا باشد، گفت: متاسفانه در حالی صدا و سیمای ایران نسبت به تبلیغ سفر نرفتن در شرایط ایمن هتل ها اقدام می کند که صحبت های وزیر بهداشت در خصوص سفر خود به ارومیه و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط هتلی در این شهر، گویای ایمنی فضای هتل هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سالم گردی» به کمک «سفر مسئولانه» آمد

«سالم گردی» به کمک «سفر مسئولانه» آمد