مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:302020-10-28پزشكي

ساده انگاری کرونا موجب بحرانی شدن وضعیت مهریز شده است


سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: ساده انگاری و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی از سوی بخشی از شهروندان، سبب افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید 19 در شهرستان مهریز شده است.

- ایسنا/یزد سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: ساده انگاری و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی از سوی بخشی از شهروندان، سبب افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید 19 در شهرستان مهریز شده است.

علیرضا پورمازار در این باره گفت: با توجه به مبتلا شدن تعداد زیادی از پرسنل خدوم و زحمتکش بهداشت و درمان و افزایش آمار بیماران نیاز به بستری و پر شدن ظرفیت بیمارستان شهرستان، قطعاً ادامه این روند منجر به افزایش بیشتر موارد ابتلا و مرگ به علت بیماری کرونا خواهد شد.

وی افزود: عاجزانه از مردم شهرستان خواهشمندم که با رعایت موارد بهداشتی و دستورالعمل ها در جهت پیشگیری و مبارزه با این بیماری خطرناک و در نتیجه با کاهش یافتن تعداد موارد مبتلا به کادر زحمتکش بهداشت و درمان کمک کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز در این باره تاکید کرد: استفاده از ماسک به محض خروج از منزل، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حضور نیافتن در محل های پر خطر و با تجمع زیاد، شستشوی مرتب دست ها و در صورت بیماری و حتی داشتن علایم خفیفی مانند سردرد و آبریزش بینی در خانه ماندن و جدا کردن اتاق خود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساده انگاری کرونا موجب بحرانی شدن وضعیت مهریز شده است

ساده انگاری کرونا موجب بحرانی شدن وضعیت مهریز شده است