مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:202020-10-28پزشكي

طرح بیمه کرونا برای عوامل ورزشی


سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از طرح پوشش بیمه کرونا برای عوامل مرتبط با ورزش خبر داد و اعلام کرد: این طرح به وزیر ورزش و جوانان نیز اعلام شده و امیدواریم نهایی و اجرا شود.

- سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از طرح پوشش بیمه کرونا برای عوامل مرتبط با ورزش خبر داد و اعلام کرد: این طرح به وزیر ورزش و جوانان نیز اعلام شده و امیدواریم نهایی و اجرا شود.

محمداسد مسجدی در گفت وگو با ایسنا، در مورد اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد پوشش هزینه های کرونا برای عوامل ورزش با توجه به مخاطرات موجود برای این قشر، چه تدابیری اندیشیده است، اظهار کرد: در حوزه ورزش گستره ای از افراد داریم که در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند و این طیف ورزشکاران، مربیان، داوران، کادر فدراسیون ها، کادر باشگاه ها، اهالی رسانه های ورزشی اعم از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران و نیز دست اندرکاران ورزش را شامل می شوند که هر کدام از آن ها در شرایط شیوع کرونا مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: فدراسیون پزشکی ورزشی قصد دارد به صورت ارزان قیمت و با همکاری سازمان های بیمه گر در رابطه با پوشش بیمه کرونا اقدام کند و این مساله نیز به وزیر ورزش و جوانان اعلام شده تا هر کدام از عوامل مرتبط با ورزش که در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند بتوانند با پرداخت یک رقم مناسب خود و خانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بیمه کرونا برای عوامل ورزشی

طرح بیمه کرونا برای عوامل ورزشی