مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-28فرهنگي

انتقاد از اعمال محدودیت های سختگیرانه بر سینما و سینماگران


سید جواد هاشمی با بیان اینکه جشنواره های فیلم می توانند با رعایت پروتکل ها به صورت فیزیکی برگزار شوند از اعمال محدودیت های سختگیرانه بر سینما و سینماگرها انتقاد کرد.

- سید جواد هاشمی با بیان اینکه جشنواره های فیلم می توانند با رعایت پروتکل ها به صورت فیزیکی برگزار شوند از اعمال محدودیت های سختگیرانه بر سینما و سینماگرها انتقاد کرد.

این کارگردان و بازیگر که در جشنواره فیلم کودک و نوجوان با فیلم تورنادو 2 حضور داشت، در گفت وگویی با ایسنا درباره تجربه شرکت در این رویداد نیمه آنلاین بیان کرد: جشنواره کودک معمولاً در همه زمینه ها پیش مرگ جشنواره های دیگر است و اصولاً کودکان با این که خیلی گناه دارند، اما متاسفانه در این طور موارد قربانی می شوند تا چیزی امتحان شود و ببینیم چه جوابی می گیریم.

در حالی که فکر می کنم خیلی راحت می شد این جشنواره را فیزیکی برگزار کرد و با رعایت پروتکل ها می توانستند شرایط را خیلی بهتر از این که دیدیم، پیش ببرند.

او افزود: من در نشست نقد و بررسی فیلم خودم هم اعتراض کردم که باید جشنواره ها فیزیکی برگزار شوند و گفتم چطور جلوی فعالیت هواپیماها که با آن سقف کوتاه مردم نزدیک به هم هستند یا رستوران که بدون ماسک می نشینند گرفته نمی شود؟ چطور همه چیز به راه است و تنها جایی که تعطیل است و سختگیری می شود، سینما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از اعمال محدودیت های سختگیرانه بر سینما و سینماگران

انتقاد از اعمال محدودیت های سختگیرانه بر سینما و سینماگران