مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-28اقتصادي

مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در فارس افتتاح شد


مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی به منظور رفع موانع، متمرکز شدن بر جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در شیراز راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، با حضور استاندار فارس، رییس سازمان صمت استان فارس ، شماری از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و اعضا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید،  مرکز شبانه روزی فوریت های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان  فارس، امروز در محل سازمان صمت  واقع در خیابان هفت تیر ساختمان برادران شهید ایزدی افتتاح شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس  در آیین افتتاح این مرکز، با تاکید بر عملیاتی شدن فعالیتها  و اینکه مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری به صورت 24 ساعته و بدون وقفه پیگیری می شود، گفت: با افتتاح این مرکز فعالیتها ، به صورت شبانه روزی در راستای  رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و متمرکز شدن بر جهش تولید ، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه فعالیتهای اقتصادی قرار می گیرد.

حمیدرضا ایزدی بیان داشت : کارشناسان دستگاه های اجرایی که به این مرکز معرفی شده اند مکلف هستند در کوتاه ترین زمان ممکن، به صورت  24 ساعته و به شکل برخط و آنلاین، پاسخگوی سرمایه گذاران و تولید کنندگان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در فارس افتتاح شد

مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در فارس افتتاح شد