مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-28سياسي

رقم بسیار بزرگی قبل از فیلترینگ تلگرام از کاربران کسر شده است


رقم بسیار بزرگی از کاربران تلگرام قبل از فیلترینگ این پیام رسان کسر شده است که منتظر پاسخ وزیر ارتباطات می مانیم تا علت و ابعاد این مسئله بیشتر روشن شود.

- عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: اوایل شروع به کار مجلس شورای اسلامی، ویدیو و کلیپ های گرافیکی در سطح فضای مجازی منتشر شد که بیانگر یک تخلف در خصوص پیام رسان تلگرام بود.

در همین راستا فعالان فضای مجازی و برخی کاربران نیز این مباحث و مطالبات را به نمایندگان منتقل کردند و در این خصوص شفافیت این موضوع دغدغه جدی داشتند.

وی ادامه داد: بر اساس خواسته کاربران و فعالان فضای مجازی، مصاحبه های مختلفی با رسانه ها انجام دادم و خواستار ورود کمیسیون اصل 90 و سازمان بازرسی به موضوع شدم و همچنین از پاسخ لازم را نداد، از طریق تذکری کتبی در مردادماه خواستار تشریح و شفاف سازی مفاد قرارداد با تلگرام و چرایی محاسبه ترافیک بین الملل برای کاربران تلگرام با وجود استقرار cdn  های تلگرام در کشور شدم.

وی افزود: تاکنون این وزارتخانه اقدامی در این خصوص انجام نداده و پاسخی به بنده واصل نگردید.

مکاتبه ای نیز مجددا با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام دادم و خواستار پاسخ به تذکر شدم که متاسفانه اقدام لازم صورت نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقم بسیار بزرگی قبل از فیلترینگ تلگرام از کاربران کسر شده است

رقم بسیار بزرگی قبل از فیلترینگ تلگرام از کاربران کسر شده است