مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:502020-10-28اقتصادي

برخورد پلیس با معاملات فردایی / دستگیری بیش از 120 دلال ارزی در تهران


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از برخورد با افرادی که اقدام به معاملات فردایی می کنند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی ولی پور گودرزی در نشست خبری که صبح امروز در مقر پلیس امنیت اقتصادی فاتب برگزار شد، گفت: متاسفانه معاملات فردایی و تشکیل اتاق‎های کاغذی از جمله مواردی بود که سبب ایجاد التهاب در بازار ارز، طلا و سکه شد، چرا که در این روش عملا جابه جایی انجام نمی شود و تنها در بازار التهاب ایجاد می شود.

وی معاملات فردایی را عیرقانونی و غیرشرعی توصیف کرد و گفت: اگر طلایی به صورت ملموس هم جابه جا شود ایرادی ندارد، اما در این نوع از معاملات همانطور که گفتم چیزی جابجا نمی شود.

در همین راستا نیز تصمیم بر آن شد تا نسبت به برخورد با این افرادی که اقدام به معاملات فردایی کرده بودند، اقدام کنیم و هفته گذشته نیز پنج نفر را دستگیر کردیم.

ولی پور گودرزی این را هم گفت که روز گذشته 20 نفر از مرتبطان با این متهمان هم که مبالغ بسیاری به جیب زده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

کشف 200 تن تنباکوی قاچاق در جنوب تهران رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در ادامه به برخی از اقدامات این پلیس اشاره کرد و گفت: طی یکی دو روز گذشته و پس از انجام چندین روز کار اطلاعاتی، انباری را در جنوب تهران کشف کردیم که حدود 200 تن تنباکوی قاچاق در آن دپو شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد پلیس با معاملات فردایی / دستگیری بیش از 120 دلال ارزی در تهران

برخورد پلیس با معاملات فردایی / دستگیری بیش از 120 دلال ارزی در تهران