مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-28پزشكي

تولید غذای ویژه بیماران PKU برای اولین بار در کشور؛ به زودی


رییس اداره شیرخشک های رژیمی و غذاهای ویژه با بیان اینکه بیش از 3000 بیمار فنیل کتونوریا در کشور وجود دارد، گفت: براساس سیاست سازمان غذا و دارو مبنی بر حمایت از تولید داخل به زودی غذای ویژه بیماران فنیل کتونوریا ( PKU) در داخل کشور تولید می شود.

- تولید غذای ویژه بیماران PKU برای اولین بار در کشور؛ به زودی رییس اداره شیرخشک های رژیمی و غذاهای ویژه با بیان اینکه بیش از 3000 بیمار فنیل کتونوریا در کشور وجود دارد، گفت: براساس سیاست سازمان غذا و دارو مبنی بر حمایت از تولید داخل به زودی غذای ویژه بیماران فنیل کتونوریا ( PKU) در داخل کشور تولید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهادر صیدمحمدیان گفت: پس از اعلام فراخوان تولید ماده اولیه و محصول نهایی شیرخشک های رژیمی و غذاهای ویژه توسط اداره کل امور فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل، تمامی شرکت های تولید کننده فرآورده های مذکور در راستای جهش تولید، حمایت از شرکت های تولید کننده، کاهش وابستگی به واردات شیرخشک رژیمی و غذای ویژه خوشبختانه به زودی غذای ویژه بیماران PKU در داخل کشور تولید می شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

رییس اداره شیرخشک های رژیمی و غذاهای ویژه با بیان اینکه یکی از شرکت های داخلی تولیدی شیرخشک نوزاد در تولید فرآورده نهایی با نام لاکتومیل PKU اقدام کرده است، اظهارکرد: به زود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید غذای ویژه بیماران PKU برای اولین بار در کشور؛ به زودی

تولید غذای ویژه بیماران PKU برای اولین بار در کشور؛ به زودی