مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:552020-10-28اجتماعي

استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی برای حل مسائل اساسی مازندران


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران در بازدید از واحد جهاد دانشگاهی بر استفاده از ظرفیت این مجموعه برای حل مسائل اساسی استان تاکید کرد.

- ایسنا/مازندران رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران در بازدید از واحد جهاد دانشگاهی بر استفاده از ظرفیت این مجموعه برای حل مسائل اساسی استان تاکید کرد.

مفید غلامی راد در گفت و گو با ایسنا، واحد جهاد دانشگاهی را دارای پتانسیل مهم محوری در مسائل آموزشی و پژوهشی قلمداد کرد و گفت: فارغ از تعدد و تنوع مراکز علمی، آموزشی و پژوهشی در استان مازندران، جهاد دانشگاهی با قابلیت محوری و الگویی خاص می تواند نقش تسهیل گر را بین مراکز تحقیقاتی و پژوهشی ایفا کند.

غلامی راد از ظرفیت های متنوع مراکز دانشگاهی استان در زمینه های کشاورزی یاد و خاطرنشان کرد: جهاد می تواند با نقش تسهیل گری بین مراکز علمی و تحقیقاتی، پتانسیل های آن ها را جهت داده و در راستای حل و فصل چالش های اساسی استان و نیز بالفعل کردن پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه مازندران راهگشا باشد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی می تواند در بسیاری از مسائل و مشکلات مهم استان نظیر تغییر کاربری اراضی، افزایش بازده محصولات کشاورزی، ارتقای درآمد کشاورزان و مردم چاره جویی کرده و اثربخش باشد، تصریح کرد: از آنجا که دستگاه های دولتی استان درگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی برای حل مسائل اساسی مازندران

استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی برای حل مسائل اساسی مازندران