مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-28اقتصادي

ورود رادیاتورهای ایرانی حاوی نانوذرات به 3 کشور همسایه


با کاربردی شدن نانو ذرات زیرکونیوم به رادیاتور تولیدی یکی از شرکت های فناور علاوه بر آنکه رتبه اتلاف انرژی آن از C به B ارتقا یافت، موفق به صادرات آن به 3 کشور همسایه نیز شد.

- با کاربردی شدن نانو ذرات زیرکونیوم به رادیاتور تولیدی یکی از شرکت های فناور علاوه بر آنکه رتبه اتلاف انرژی آن از C به B ارتقا یافت، موفق به صادرات آن به 3 کشور همسایه نیز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا مهرابی، مدیر کنترل کیفی و مهندسی یکی از گروه های تولیدکننده رادیاتور با بیان اینکه ما از نانو پوشش زیرکونیومی برای تولید رایاتورهای خود استفاده کردیم، گفت: به دلیل استفاده از این نانوپوشش امکان استفاده از رنگ های لایه نازک روی رادیاتورها فراهم می شود و از این رو انتقال حرارتی در رادیاتورهای تولید شده با این نانو ذرات کارایی بالایی خواهد داشت و این موضوع برای کشورهایی که قیمت انرژی در آنها بالا است، اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی با اشاره به صادرات این محصول به کشورهای عراق، افغانستان و آذربایجان، اظهار کرد: در افغانستان که از ذغال سنگ برای تولید انرژی استفاده می شود و موضوع کاهش مصرف انرژی خیلی حیاتی است، این رادیاتورها بازار بسیار خوبی پیدا کرده است.

همچنین ما صادرات به کشور آذربایجان را نیز از آذر ماه سال گذشته آغاز کردیم ضمن آنکه از این رادیاتورها در ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود رادیاتورهای ایرانی حاوی نانوذرات به 3 کشور همسایه

ورود رادیاتورهای ایرانی حاوی نانوذرات به 3 کشور همسایه