مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-28اجتماعي

افتخار آفرینی دانش آموزان مازندرانی در نوبل ایرانی


معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران در حاشیه همایش ملی نخبگان از افتخار آفرینی دانش آموزان این استان در همایش ملی نخبگان جایزه بنیاد البرز خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران در حاشیه همایش ملی نخبگان از افتخار آفرینی دانش آموزان این استان در همایش ملی نخبگان جایزه بنیاد البرز خبر داد.

اسفندیار نظری در همایش ملی نخبگان به مناسبت پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز گفت: این همایش بنیاد البرز از سال 1342 با هدف کمک به اشاعه فرهنگ کشور و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش آموزان برگزیده ، نوباوگان و نوجوانان با استعداد ایرانی از طریق اعطای جوایز بنیاد البرز توسط مرحوم حسینعلی البرز تاسیس و وقف شده است.

وی با اشاره به این که این جایزه موسوم به نوبل ایرانی است، خاطرنشان کرد: این بنیاد طی نیم قرن گذشته تاکنون چندین هزار نفر از نخبگان برتر علمی کشور را مورد حمایت و تشویق قرار داده و این مهم در سال های اخیر در قالب همایش های ملی و استانی با حضور مقامات علمی و مسئولین کشوری محقق شده است.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه این همایش برای اولین بار به صورت آنلاین برگزار شد، تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص کشور، برای اولین بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخار آفرینی دانش آموزان مازندرانی در نوبل ایرانی

افتخار آفرینی دانش آموزان مازندرانی در نوبل ایرانی